Minha sacola

    Favoritar

    MARKETING MISTAKES AND SUCCESSES

    Ref:
    586443

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This casebook, now in its 11th edition, presents a series of fascinating scenarios that let you learn from some of today’s most prominent business players. In an engaging, conversational style, Robert Hartley provides detailed analyses of the decisions and practices that led to major marketing wars, comebacks, mistakes, and successes. These real-life accounts are packed with practical tips, insider insights, and marketing advice. As a supplement or main text, this book can be used in a varietyof courses, both undergraduate and graduate, ranging from introduction to marketing, marketing management and strategic marketing.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780470169810
    Pré vendaNão
    Peso464g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas416
    Número da edição11ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno586443
    Código de barras9780470169810
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHARTLEY, ROBERT F.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar