Minha sacola

    Favoritar

    MARKETING PLAN, THE

    Ref:
    221636

    De: R$ 1.619,03Por: R$ 1.133,32ou X de

    Economia de R$ 485,71

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'The Marketing Plan', 5th Edition presents step-by-step procedures - from scanning your environment and establishing goals and objectives, to developing marketing strategies and tactics, to presenting and implementing your plan, and everything in between. With this practical guide, you get: Step-by-step instructions. Time-saving forms: These worksheets, including 20 new to this edition, help you with different marketing planning tasks, such as profiling target markets and establishing an advertising and publicity budget. Actual marketing plans from readers who have used the book: This new Fifth Edition features three new sample marketing plans. These plans show how readers have adapted the basic ideas in this book and translated them into successful marketing plans.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471755296
    Pré vendaNão
    Peso391g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas350
    Número da edição5ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno221636
    Código de barras9780471755296
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCOHEN, WILLIAM A.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar