Minha sacola

    Favoritar

    MARKETING THEORY - EVOLUTION AND EVALUATION

    Ref:
    116935

    De: R$ 2.137,32Por: R$ 1.496,12ou X de

    Economia de R$ 641,20

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471635277
    Pré vendaNão
    Peso286g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1988
    Código Interno116935
    Código de barras9780471635277
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGARDNER, DAVID | SHETH, JAGDISH N. | GARRETT, DENNIS E.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar