0

Meu carrinho

    Favoritar
    MARKETING THEORY - EVOLUTION AND EVALUATION
    Ref:
    116935

    Por: R$ 1.587,15ou X de

    Comprar

    Sinopse

    This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471635277
    Peso286g
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1988
    Código Interno116935
    Código de barras9780471635277
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGARDNER, DAVID | SHETH, JAGDISH N. | GARRETT, DENNIS E.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    SE DISPONÍVEL NO FORNECEDOR SERÁ ENTREGUE EM dias

    Mais

    O prazo de acordo com a transportadora selecionada.

    Comprar