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    POWER OF THE SOCIAL NETWORKING, THE - USING THE WHUFFIE FACTOR TO BUILD YOUR BUSINESS

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    Sinopse

    'The Whuffie Factor' provides businesspeople with a strategic map and specific tactics for the constantly evolving, elusive, and, to some, strange world of on­line communities. By connecting with your customers through community interaction, you’ll raise your social capital, create demand, and sell more product. Consumer loyalty is a direct result of whuffie. With great stories of online business successes and cautionary tales of major missteps–recording industry, anyone?–Tara Hunt reveals how social networking has more influence over buying decisions than any other marketing tool and how your business can tap into the vast world of Web 2.0 to build an unshakable foundation for twenty-first-century-style online success.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780307449405
    Pré vendaNão
    Peso357g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2010
    Código Interno621313
    Código de barras9780307449405
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHUNT, TARA
    EditoraTHREE RIVERS PRESS
    Sob encomendaNão
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