Minha sacola

    Favoritar

    PROFIT FROM THE CORE - GROWTH STRATEGY IN AN ERA OF TURBULENCE

    Ref:
    562502

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'Profit from the Core' argues that a timeless strategic principle -- building market power in a well-defined core business -- remains the key source of competitive advantage and the most viable platform for successful expansion. Based on a 10-year study of 2,000 companies conducted by Bain & Company, the book identifies three factors that differentiate growth strategies that succeed from those that fail: (1) reaching full potential in the core business; (2) expanding into businesses adjacent to that core; and (3) preemptively redefining the core business in times of market turbulence.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781578512300
    Pré vendaNão
    Peso217g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas194
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno562502
    Código de barras9781578512300
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorALLEN, JAMES | ZOOK, CHRIS
    EditoraHARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar