SERVICES MARKETING - INTEGRATING THE CUSTOMER FOCUS ACROSS THE FIRM
Favoritar
Ref:
623458
Produto indisponível:
Sinopse
Services Marketing, 5/e, recognizes that services present special challenges that must be identified and addressed in real circumstances. The heart of the book’s content is to develop strong customer relationships through quality service. The book also focuses on knowledge needed to implement service strategies for competitive advantage across industries. Hence, frameworks for customer-focused management, and strategies for increasing customer satisfaction and retention through service are included in the fifth edition.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780073380933 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 822g |
Autor para link | ZEITHMAL VALERIE A.,BITNER MARY JO |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 736 |
Número da edição | 5ª EDIÇÃO - 2008 |
Código Interno | 623458 |
Código de barras | 9780073380933 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | ZEITHMAL, VALERIE A. | BITNER, MARY JO |
Editora | MCGRAW-HILL |
Sob encomenda | Não |