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Sinopse
The principles described in each chapter will give any business idea a greater chance for success.
Chapter topics include trust and empowerment, flexible organizational structures, the power of experiential education, action-based networking, and much more Describes consequences for startup development as entrepreneurs and founders begin doing much more, even faster Profiles successful Startup Weekend companies, including two powerful examples: Memolane, an application that captures a user's online life in one timeline making it easy for users to travel back in time and relive memories; and Foodspotting, a mobile and desktop app that allows users to find and share the foods they love
Apply these simple actionable principles to launch your own startup revolution.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781118105092 |
|---|---|
| Subtítulo | HOW TO TAKE A COMPANY FROM CONCEPT TO CREATION IN 54 HOURS |
| Pré venda | Não |
| Peso | 600g |
| Autor para link | NAGER MARC,NELSEN CLINT,NOUYRIGAT FRANCK |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 16 x 1 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 208 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2011 |
| Código Interno | 854159 |
| Código de barras | 9781118105092 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | NAGER, MARC | NELSEN, CLINT | NOUYRIGAT, FRANCK |
| Editora | JOHN WILEY |
| Sob encomenda | Sim |
