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    STRATEGIC MANAGEMENT - CREATING VALUE IN TURBULENT TIMES

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    Sinopse

    This MBA level book offers a managerial perspective of strategic management, which the authors define as the task of creating organizations that generate value in a turbulent world. It covers all core areas of the subject in depth, but also includes many topics omitted by competing titles. Written in an accessible style and drawing on numerous examples of leading companies, Fitzroy and Hulbert demonstrate that the major driver of success is the quality of a firm s strategic management. Their clear learning objectives will ensure that readers emerge equipped to meet this challenge.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471434207
    Pré vendaNão
    Peso482g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas432
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno586749
    Código de barras9780471434207
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHULBERT, JAMES M. | FITZROY, PETER
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão
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