Minha sacola

    Favoritar

    STRATEGIC MARKET MANAGEMENT

    Ref:
    586763

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Completely revised and updated, David Aaker's authoritative book approaches strategy development from an external perspective driven by a structured analysis of customers, competitors, market trends, and the broader environment. It shows how to build on strategic analysis to create business strategies that will be relevant and compelling to customers, sustainable to competitive attack, and draw on assets and competencies of the organization. Additional topics such as strategic investment, strategic positioning, growth options, global strategies, and organization building provide guidance to strategists.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471484264
    Pré vendaNão
    Peso411g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas368
    Número da edição7ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno586763
    Código de barras9780471484264
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorAAKER, DAVID
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar