Minha sacola

    STRATEGY IN TURBULENT TIMES

    Favoritar
    Ref:
    1169533

    De: R$ 744,80Por: R$ 521,36ou X de

    Economia de R$ 223,44

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Companies face increasingly turbulent times. To what extent are the traditional strategy models still relevant to deal with this new environment? This new book presents how to analyse turbulent environments, how to build new strategies, and how to implement them. Through many case studies managers of large and smaller companies can learn how to successfully react to fundamental change. It covers these topics: 1. What is turbulence: disruption vs. disturbance. 2. Corporate foresight/sensing turbulence (incl. scenario analysis) 3. Choosing the right turbulence strategy 4. Implementing turbulence strategies.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9789401490399
    SubtítuloHOW TO DESIGN A STRATEGY THAT IS ROBUST AND FUTURE-PROOF
    Pré vendaNão
    Peso550g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas260
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2023
    Código Interno1169533
    Código de barras9789401490399
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorVERWEIRE, KURT
    EditoraLANNOO PUBLISHERS *
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar