Minha sacola

    THE MARKETING BIBLE FOR A DIGITAL WORLD

    Favoritar
    Ref:
    1167857

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Digitalisation has transformed the world of marketing. That evolution has an enormous impact on any full marketing approach. The way you approach your customers as a marketeer is changing rapidly, new media have replaced traditional methods of communication (Medium), messages (Message) have to be delivered in a different way, and the steps you take as a marketeer (Method) have changed entirely. The Marketing Bible for a Digital World puts forward a method for adjusting your marketing strategy to the digital world, and sets you up with all the basic principles of the three new M s of marketing transformation: Medium, Message & Method.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9789401462433
    Pré vendaNão
    Peso800g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas200
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2019
    Código Interno1167857
    Código de barras9789401462433
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorWASSENHOVE, BERT VAN
    EditoraLANNOO PUBLISHERS *
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar