Minha sacola

    ULTIMATE GUIDE TO SOCIAL MEDIA MARKETING

    Favoritar
    Ref:
    974470

    De: R$ 671,78Por: R$ 470,25ou X de

    Economia de R$ 201,53

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Ultimate Guide to Social Media Marketing takes readers through a 360-degree perspective of social media marketing in businesses, from strategy to tactics, from organic to paid, from B2B to B2C, encompassing all of the current networks. Topics include:

    Why businesses need to embrace social media marketing
    Understanding today's social networks from big ones like Facebook and YouTube to emerging platforms
    Learning how to craft your business's social media strategy using today's formats
    How to leverage images and video in your social media outreach
    Leveraging chat bots, paid social media, and influencer marketing
    Building your business social marketing team
    Measure your social media outreach progress and improve your performance over time

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781599186740
    Pré vendaNão
    Peso450g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões25.15 x 20.07 x 1.52
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas376
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2020
    Código Interno974470
    Código de barras9781599186740
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHERMAN, JENN | BUTOW, ERIC | LIU, STEPHANIE | ROBINSON, AMANDA
    EditoraPUBLISHERS GROUP WEST
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar