Minha sacola

    Favoritar

    UNCOMMON SENSE, COMMON NONSENSE - WHY SOME ORGANISATIONS CONSISTENTLY OUTPERFORM OTHERS

    Ref:
    699598

    De: R$ 174,65Por: R$ 122,25ou X de

    Economia de R$ 52,40

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The winning difference daring to be different can make - insights into how organisations can stand out from the herd. This is a book for managers who know that their organisations are stuck in a mindset that thrives on fashionable business theories that are no more than folk wisdom, and whose so-called strategies that are little more than banal wish lists. It puts forward the notion that the application of uncommon sense - thinking or acting differently from other organisations in a way that makes unusual sense - is the secret to competitive success. For those who want to succeed and stand out from the herd this book is a beacon of uncommon sense and a timely antidote to managerial humbug.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781846686023
    Pré vendaNão
    Peso286g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2013
    Código Interno699598
    Código de barras9781846686023
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGODDARD, JULES | ECCLES, TONY
    EditoraPROFILE BOOKS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar