Minha sacola

    Favoritar

    VALUE CREATION FROM E-BUSINESS MODELS

    Ref:
    608150

    Por: R$ 346,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'Value Creation from E-Business Models' provides a thorough analysis of what constitutes an e-business model. Unlike many e-business books available, this text draws together theoretical and empirical contributions from leading academic scholars in the field of management information systems. Divided into four parts, E-Business Models and Taxonomies; E-Business Markets; E-Business Customer Performance Measurement; and E-Business Vendor Applications and Services, this book is the critical dissection of E-Business that today's academic community needs. World class academic contributors brought together in one volume Demonstrates that there are e-business models which create value for customers and vendors alike Learn from the lessons of the past five years in developing and implementing e-business models.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780750661409
    Pré vendaNão
    Peso464g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas416
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno608150
    Código de barras9780750661409
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCURRIE, WENDY
    EditoraELSEVIER SCIENCE
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar