Minha sacola

    Favoritar

    WHY GREAT LEADERS DON'T TAKE YES FOR AN ANSWER

    Ref:
    543938

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Harvard Business School's Michael Roberto draws on powerful decision-making case studies from every walk of life, showing how to promote honest, constructive dissent and skepticism; use it to improve decisions; and align organizations behind those decisions.  Learn from disasters like the Space Shuttle Columbia and JFK's Bay of Pigs Invasion,  from successes like Sid Caesar and Bill Parcells, from George W. Bush's decision-making after 9/11. Roberto complements his compelling case studies with extensive new research on executive decisionmaking. Discover how to test and probe a management team; when 'yes' means 'yes' and when it doesn't; and how to build real consensus that leads to action. Gain important new insights into managing teams, mitigating risk, promoting corporate ethics, and much more.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780131454392
    Pré vendaNão
    Peso339g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas304
    Código Interno543938
    Código de barras9780131454392
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorROBERTO, MICHAEL A.
    EditoraWHARTON PUBLISHERS
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar